„Како Банка, ние сме силно посветени на дигиталната трансформација и интензивно работиме на дигитализација на сите наши услуги, сè со цел на нашите клиенти да им овозможиме флексибилни и достапни банкарски решенија кои го адресираат, денес можеби за сите најважниот ресурс, времето. Истовремено, продолжуваме да ја нудиме услугата и во нашата мрежа на експозитури, почитувајќи го изборот и префенците на клиентите“- истакнуваат од НЛБ Банка.
Клиентите на НЛБ Банка со важечки документ за идентификација и досега можеа да ажурираат лични податоци брзо и безбедно преку апликацијата за мобилно банкарство, но по промена на документ за лична идентификација потребна беше посета на експозитура. Оваа дополнителна услуга значително ја олеснува постапката за ажурирање на сите лични податоци, овозможувајќи целосно дигитален процес од едно место - веб страницата на Банката, во кое било време и од кое било место.