Известување за спроведување на истражување на задоволството на клиентите - физички и правни лица
Во периодот од 2.10.2025, НЛБ Банка спроведува втор бран анкети во рамки на “Истражување на задоволството на клиентите и истражување за брендот”. ...
Во периодот од 2.10.2025, НЛБ Банка спроведува втор бран анкети во рамки на “Истражување на задоволството на клиентите и истражување за брендот”.
Почитувани клиенти,
Ве информираме дека во периодот од 2.10.2025, НЛБ Банка спроведува втор бран анкети во рамки на “Истражување на задоволството на клиентите и истражување за брендот”. Целта на ова истражување е зголемување на задоволството од целокупното корисничко искуство на клиентите како и подобрување на услугите и продуктите кои Банката ги нуди. Истражувањето ќе биде спроведено кај клиенти физички и правни лица, преку телефонски и online интервјуа, преку агенцијата „Ипсос Македонија“.
Ви благодариме однапред за учеството.
Со почит,
НЛБ Банка
Најнови соопштенија за јавноста
Во периодот од 2.10.2025, НЛБ Банка спроведува втор бран анкети во рамки на “Истражување на задоволството на клиентите и истражување за брендот”. ...
Од 7 октомври, НЛБ Банка официјално започнува со плаќања преку СЕПА - Единствениот европски платен простор, овозможувајќи им на своите клиенти, физички и правни лица, побрзи меѓународни трансфери во евра со сите земји членки на СЕПА, со значајно пони...
„Ако сакаме Европа да биде конкурентна, мора да им овозможиме на нашите компании пристап до капитал – не само преку банкарски кредити, туку и преку пазарите на хартии од вредност“, порача Блаж Бродњак, Главен извршен директор на НЛБ Групацијата, на о...