Преминете кон содржината

Како да бидете сигурни дека ова е веб-страницата на Вашата банка?  Прочитај повеќе

Отсега услугите НЛБ мКлик мобилното банкарство достапни за лицата со оштетен вид

НЛБ Банка во соработка со софтверската компанија Asseco SEE направи значајни подобрувања на функционалностите на постоечката НЛБ мКлик апликација благодарение на кои таа отсега е достапна за употреба од страна на лицата со оштетен вид.

Со новите подобрувања на НЛБ мКлик мобилното банкарство, апликацијата е прилагодена да биде читлива за функционалноста “вграден гласовен читач” кој треба да е инсталиран и достапен на самиот мобилен телефон на корисникот. На овој начин клиентите со оштетен вид, отсега, ќе можат непречено да имаат увид во сите свои сметки, да ги извршуваат сите банкарски трансакции, да ги ажурираат своите податоци, да аплицираат за мобилен кредит - едноставно и дигитално благодарение на гласовниот водич. Оваа функционалност која е единствена на пазарот, придонесува на подигнување на квалитетот на живеење на лицата со оштетен вид, овозможувајќи самостојно користење на банкарските услуги во секое време и секое место.
 

Навистина сме горди на ова подобрување бидејќи за првпат во нашата земја се воведува ваков тип на услуга каде мобилното банкарство е достапно за клиентите со оштетен вид. Благодарение на современите технолошки придобивки успеавме да го поддржиме гласовниот читач кај телефоните, со што банкарските трансакции отсега можат да се реализираат преку мобилното банкарство следејќи ги гласовните инструкции. На овој начин, заедно со нашиот партнер Asseco SEE, ја подигнуваме достапноста на банкарските услуги за сите клиенти, со што ја потврдуваме позицијата на општествено одговорни компании. Исто така би сакале да укажеме благодарност и до „Сојузот на слепи лица” кои несебично ги споделија со нас предизвиците со кои тие се соочуват како и потребите за надминување на истите.“- изјавија од Банката.
 

Како што известуваат од Банката, дигатилизацијата како еден од нивните стратешки приоритети ќе продолжи да се развива со забрзано темпо и во иднина, со цел да се зајакне и зголеми достапноста на нивните продукти и услуги до крајните корисници. 

Latest news

Најнови соопштенија за јавноста

24.10.2025

Успешно деветмесечје за НЛБ Банка

НЛБ Банка успешно ги заокружи деветте месеци од годинава, покажува анализата на финансиските резултати за периодот од 01.01.2025 до 30.09.2025 година. Во споменатиот период, НЛБ Банка оствари нето добивка во износ од 2.505.628 илјади МКД и забележа з...

Прочитај повеќе
13.10.2025

Известување за спроведување на истражување на задоволството на клиентите - физички и правни лица

Во периодот од 2.10.2025, НЛБ Банка спроведува втор бран анкети во рамки на “Истражување на задоволството на клиентите и истражување за брендот”. ...

Прочитај повеќе
06.10.2025

НЛБ Банка започнува со СЕПА плаќања

Од 7 октомври, НЛБ Банка официјално започнува со плаќања преку СЕПА - Единствениот европски платен простор, овозможувајќи им на своите клиенти, физички и правни лица, побрзи меѓународни трансфери во евра со сите земји членки на СЕПА, со значајно пони...

Прочитај повеќе