„Како Банка која се грижи за своите клиенти, платежните картички ќе ги доставуваме лично на домашна адреса на корисниците . Ваквата услуга е со цел да обезбедиме позитивно корисничко искуство кое е во фокусот на нашето работење, како и да се избегнат гужвите во експозитурите, во услови на пандемија и заштита на здравјето на нашите вработени и клиенти“, изјавија од Банката.
Сите клиенти кои се распределени во НЛБ Банка за изработка на картички ќе добијат порака од Банката, а со цел точна и навремена достава до нивните домови, треба да ги внесат своите податоци преку веб страницата на Банката на линкот: https://nlb.mk/domasnaplateznakarticka.aspx каде може да ги добијат и сите дополнителни информации во врска со картичката. Воедно, по добивање на картичката клиентите ќе можат да ги следат сите свои реализирани трансакции и да имаат увид во состојбата на нивната картичка преку НЛБ мКлик мобилното банкарство кое може да го преземат и користат без дополнителни трошоци и надоместоци.
За сите информации во врска со домашната платежна картичка издадена од НЛБ Банка, засегнатите граѓани можат да ја посетат официјалната веб страница www.nlb.mk, да сe обратат на телефонскиот број 02/ 15 600 или e-mail: info@nlb.mk, или директно да ги контактираат преку каналите за комуникација на нивните социјални мрежи.